vineri, 13 martie 2009

Noi vecini de "blog" - astazi, Elena Basescu

http://basescuelena.wordpress.com/

Ei bine, nu este de astazi, este de ieri. Se pare ca s-au prins altii inaintea mea. :)

Oricum, a inceput bine, cu sters pe jos cu "tonomatele" de la Associated Press. Probabil aia de la Curentul intrau la "deontologi".

Cel mai grav mi se pare ca in mai putin de 24 de ore a strans 55 de comentarii. Bune sau rele (unele de-a dreptul jegoase), nu conteaza. Pe un text care nu spune aproape nimic. De unde se vede ca numele conteaza al naibii de tare.

Ii urez succesuri la blogareala. Si raman la parerea mea ca astfel de personaje (nu neaparat Elena Basescu, ci copilul de bani gata, superficial si semidoct, cu "pile" si lansat aiurea intr-o zona in care nu are nicio competenta) sunt nocive indiferent ce partid le lanseaza.

UPDATE
Lilick mi-a atras atentia ca Elena Basescu a afirmat ca blog-ul nu-i apartine. Intr-un fel imi pare rau. Totusi, cele 55 de comentarii (70 la ora actuala) raman un fapt. Notorietatea chiar conteaza, indiferent ce ai de spus.

UPDATE 2
Dintr-o greseala, am constatat ca si la adresa http://elenabasescu.wordpress.com/ se gaseste o tentativa veche de blog. Moarta si ingropata de la prima postare. Dar pare mult mai autentica, prin prisma sintagmei "publicul ma ales" continuta in aceasta unica postare.

5 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Eu incercam sa ma gandesc cine l-a facut. Ca Elena a spus de la ora 11 ca nu e al ei. Ai idee?

CRadu25 spunea...

Nu stiu. Acum aflu ca avem o dezmintire oficiala. Oricum, multi spuneau ca e mult prea corect gramatical ca sa-i apartina. :)

CRadu25 spunea...

@Lilick: Si totusi, unde ai gasit dezmintirea?

Lilick Auftakt spunea...

@CRadu25

Am vorbit cu ziaristi care au sunat-o si au vb personal cu ea. Uita-te de ex. la Anca Bundaru pe blog. Ea scrie pentru ziare.com si ei au sunat-o.

Eduard spunea...

Cred ca misterul "sa" elucidat :)

http://elenabasescu.wordpress.com/