joi, 5 noiembrie 2009

De ce n-am mai scris pe blog...

Pentru ca mi s-a facut sila. Pentru ca oriunde te uiti, orice blog politic sau forum de ziar urmaresti, totul este talibanizat. Peste tot navalesc ca mustele la rahat postacii de serviciu ai partidelor, cu mesaj identic trasat de la centru, care nici macar nu se obosesc sa schimbe prea tare cuvintele. Copy-paste este regula de baza. Ca sunt de la PD-L, PNL, PSD sau de la fantoma partidului verde, peste tot vezi idei stereotipe in comentarii si acuze care de care mai cretine. Si asta se gaseste peste tot. Nimeni nu poate lansa o idee care sa nu fie clar partinitoare, ca il injura toata lumea. Imi pare rau, dar mi-e sila. M-am ingretosat de aceasta campanie agresiva care a denaturat scopul Internetului, acela de mediu de informare si dialog deschis. Si n-am chef sa fiu partas la mizeria asta.

Pentru cine este interesat, o analiza interesanta a mandatului lui Traian Basescu, aici.

4 comentarii:

Riddick spunea...

La mine am păstrat moderarea, poate de aceea nu s-au aventurat postacii. Nu fac cenzură, am oprit vreo doi cu jigniri "soft" şi altul care era vizibil în misiune.

Ce să zic de articol ? Cam părtinitor. Nu regret votul din 2004, aveam acum o mare linişte cu Năstase. Probabil că acelasi tip de opţiune, între T.B. şi omul de la PSD - acum Geoană - va fi la 6 decembrie.

Schimbă şi tu la blogroll, nu mai este Riddick-Ro din aprilie. :)

http://riddickro.blogspot.com/

Cristina spunea...

Multumesc pentru link, mi-a placut foarte mult articolul.

CRadu25 spunea...

@Riddick: Sorry, se pare ca sunt cam neglijent cu "gradina" blogroll-ului propriu si personal.

Despre postaci - n-am nevoie de moderare, sunt prea mic pentru asta :). In alte locuri am detectat concentrarea de postaci care mi-a provocat scarba...

Cat despre articolul din EvZ, nu stiu daca este partinitor, dar mi se pare destul de exact dpdv fapte. Restul... e tacere :).

Si, oricum, tu stii foarte bine ca speranta mea este ca finala sa fie TB vs CA. Cu MG, TB sterge pe jos oricand...

CRadu25 spunea...

@Cristina: Cu placere!